O grze
Wojny Gildii
Wojny gildii są obecnie dostępne dla gildii o poziomie 35 lub wyższym.

Jeśli liczba takich gildii jest nieparzysta, zostanie dodana jedna gildia z poziomem 34. Będzie to gildia z najwyższym rankingiem bitewnym.
Wojny gildii odbywają się co tydzień przez pięć dni od poniedziałku do piątku.
Podział dni
Poniedziałek — każda strona bada wroga i planuje bitwy zgodnie z opublikowanym harmonogramem.
Wtorek — Indywidualne pojedynki pomiędzy poszczególnymi magami.
Środa — Masowe bitwy pomiędzy gildiami.
Czwartek — Ponowne pojedynki pomiędzy magami.
Piątek — Finałowe bitwy wojny.
Sobota — Rozstrzygnięcie wojny.
Niedziela — Dzień przerwy :)

W wojnach mogą brać udział członkowie gildii począwszy od rangi maga bojowego. Adepcineofici nie biorą udziału w walkach.

Lista rekrutów uczestniczących w wojnie jest ustalana na jej początku, który stanowi północ z niedzieli na poniedziałek. Żaden awans, degradacja czy przyjęcie nowych członków nie wpłynie na tę listę. Usunięci magowie nie mogą opuścić gildii w czasie wojny. Jednakże nadal istnieje możliwość, aby ulepszać zarówno karty osobiste jak i kartę gildii bez żadnych ograniczeń.
Poniedziałek
Pierwszy dzień działań wojennych. Przygotowania.

Opozycyjne gildie są przypisane do siebie na podstawie rankingu bitewnego. Lista rekrutów i harmonogram zostały ogłoszone. Podczas tego dnia magowie mogą poznać swoich wrogów i zapoznać się z harmonogramem.

Członkowie obu gildii mogą zobaczyć listę swoich sojuszników i wrogów posortowanych według siły talii (karta gildii i lojalność są brane pod uwagę). Magowie mogą korzystać z tych list, aby móc przypisać indywidualnych przeciwników na następny dzień.
Wtorek
Pojedynki o klucze.

W przypadku zwycięstwa mag wygrywa klucz dający prawo udziału w bitwach masowych, które odbędą się następnego dnia. Każdy mag ma trzy próby, aby zdobyć klucze w pojedynkach. Poszczególni magowie strzegą przed przeciwnikami po trzy klucze. Mag może zostać zaatakowany przez tego samego wroga tylko raz. Oznacza to, że musisz pokonać trzech różnych wrogów, aby uzyskać wszystkie trzy klucze.

Bądź taktownym wobec kolegów magów, którzy mają słabsze talie. Jeśli potężni magowie zdobędą klucze od słabych przeciwników skutecznie zablokują innym szansę na wygranie kolejnych kluczy. To może osłabić szansę całej gildii na wygranie wojny.

Jeśli w gildii są adepci i neofici to za każdego z nich wrogowie mogą uzyskać niezabezpieczony klucz. Te klucze można odebrać bez walki.

Nie wyciągaj z tego wniosku, że każdy powinien brać udział w wojnie. Jeśli rekruci są zbyt słabi, to łatwo zamiast jednego mogą oddać wrogom wszystkie trzy klucze.

Podczas walki o klucze wszyscy magowie zdobywają doświadczenie w pojedynkach. Jego wysokość odpowiada obrażeniom zadanym w zwycięskich pojedynkach lub ich połowie w przypadku przegranej. Wzmocnienia ze sklepu działają podczas walk.

Dla zaawansowanych graczy: Pełna kolekcja Ulubieńców Urfina w przypadku poniesienia co najmniej jednej porażki w pojedynkach daje dodatkową możliwość zdobycia klucza.

Środa
Masowa bitwy pomiędzy gildiami.

Wyniki tych walk decydują o wyniku całej wojny. Gildia, która odniosła więcej zwycięstw wygrywa wojnę!

Każdy klucz uzyskany dzień wcześniej pozwala uczestniczyć w jednej bitwie masowej.

Wszystkie bitwy rozpoczynają się zgodnie z automatycznie generowanym harmonogramem.

Aby wziąć udział w bitwie wymagany jest jeden klucz. W ciągu dnia odbywają się cztery bitwy. Magowie muszą wybrać, w których bitwach będą brać udział.

Wszystkie nieużyte klucze przepadają na koniec środy!


W masowych bitwach istnieją dwa etapy.

Pierwszy etap to walka w jednym z dwóch miejsc. Każdy mag musi wybrać to miejsce, które bardziej mu odpowiada.

Wszystkie pary miejsc są stałe. Każde miejsce przynosi bonusy do ustalonych żywiołów:

Uśpione Wulkany
+5%
Deszczowa Dżungla
+5%

Mroźna Tundra
+5%
Dolina Gejzerów
+5%

Wietrzny Ocean
+5%
Ogniste Ziemie
+5%

W żadnej lokalizacji nie ma limitu liczby magów. Mistrz gildii, Prawa Ręka i Marszałkowie widzą liczbę i nazwy wrogich magów w obu miejscach.

Dopóki bitwa nie jest skończona spóźnialscy mogą dołączyć do walczącej drużyny. Oprócz klucza będą musieli dopłacić 10 złota.

Ci, którzy przeżyli w początkowej lokalizacji przejdą do drugiego etapu, którym jest walka na Wrzosowiskach.

Wrzosowiska są miejscem, gdzie zostanie rozstrzygnięty wynik całej bitwy.

Magowie wchodząc na Wrzosowiska zachowują bonus miejsca i pozostałą ilość zdrowia. Np.:
Twoje pozostałe zdrowie

25 320 (30%)




Wszyscy weterani wojenni w gildii będą nagradzani w zależności od obrażeń zadanych w każdej bitwie.

Przyznane jako nagroda diamenty nie będą się liczyć w cotygodniowym maratonie!
Czwartek
To samo, co we wtorek. Każdy ma trzy nowe próby na zdobycie trzech kluczy do piątkowych bitew.
Piątek
To samo, co w środę. Magowie mogą użyć kluczy zdobytych dzień wcześniej.
Sobota
To dzień na podsumowanie wojny, rozdania nagród i przeliczenia punktów rankingowych zdobytych przez gildie w walkach.

O zwycięstwie w wojnie decyduje jedynie liczba zwycięstw odniesionych w bitwach masowych!

Gildia, która odniosła więcej zwycięstw wygrywa wojnę. Jeśli liczba zwycięstw będzie równa o wygranej gildii decyduje ogólna liczba zadanych przez nią obrażeń.

Każdy mag ze zwycięskiej gildii otrzymuje źródło magii tego samego poziomu, co karta pokonanej gildii. Żywioł źródła jest losowy.

Każdy mag z pokonanej gildii otrzymuje źródło magii na poziomie dziesięciokrotnie niższym od karty zwycięskiej gildii. Żywioł źródła jest losowy.

Zwycięska gildia otrzymuje 1000 złota do swojego skarbca. Ponadto w imieniu każdego weterana zostanie wniesione do skarbca po 5 złota za każdy zdobyty klucz. Pokonana gildia w imieniu każdego weterana otrzyma do swojego skarbca po 2 złota za każdy zdobyty klucz. To złoto zostanie odnotowane w statystykach skarbca.

Po zakończeniu wojny ranking bitewny gildii zostaje przeliczony. Gildia otrzyma 1 punkt rankingowy za każdą wygraną bitwę oraz 1 punkt za każde kolejne zwycięstwo w wojnach.

Np. jeśli Twoja gildia wygra wojnę z wynikiem 5:3 to jej ranking bitewny wzrośnie o 5+1 punktów (5 za wygrane bitwy i 1 za pierwsze zwycięstwo).

W przypadku zwycięstwa w następnej wojnie z wynikiem 4:4 Twoja gildia będzie cieszyła się 4+2 punktami rankingowymi (4 za bitwy oraz 2 za drugie zwycięstwo).

Zaktualizowany ranking bitewny zostanie podany po przeliczeniu wyników. W najbliższy poniedziałek pary rywalizujących gildii zostaną dobrane zgodnie z nowym rankingiem.

Trzy razy do roku okres wojenny kończy się. Zwycięzcy zostają nagrodzeni pamiątkowymi medalami. Ranking przeliczany jest w oparciu o sumaryczną siłę wszystkich członków gildii odpowiedzialnych za walki wojenne (magów bojowych i członków z wyższymi rangami).
Zalecamy przeczytać:
Gildie
Karta Gildii
O grze Powrót do gry
0.006 sek, 02:32:28
«Mistrzowie Żywiołów» © Overmobile 2014-2019, 16+
Inne gry