O grze
Karta Gildii

Karta gildii należy do niej i pomaga wszystkim jej członkom. Karta ta może być zakupiona i ulepszana ze środków zgromadzonych w skarbcu gildii. Żywioł gildii determinuje żywioł do jakiego należy karta.
Wybór
 Kartę może kupić tylko Mistrz Gildii lub Prawa Ręka.

 Cena karty zależy tylko od stworzenia, które jest na niej umieszczone. Beztroski Hobbit i Drżenie Ziemi są równie wydajne, ale ich cena jest różna.
Moc
 Początkowy poziom i moc wszystkich kart jest równy, a wizerunek stworzenia i żywioł to elementy niezależne. Koszt ulepszenia i w konsekwencji wzrost jej mocy jest również zupełnie jednakowy dla dowolnej karty gildii.

 Finałowa moc na poziomie 150 będzie taka sama.

 Rzeczywista lub skuteczna moc karty gildii może być różna dla poszczególnych graczy, ponieważ zależy ona od ich lojalności.
Ulepszenia
 Karta gildii może być ulepszana dokładnie tak samo jak inne karty. W tym przypadku jednak to wszyscy członkowie gildii mogą absorbować swoje karty do karty gildii.

 Złote poziomy mogą być opłacone ze skarbca gildii tylko przez Mistrza lub Prawą rękę.

 Za każdym razem, gdy karta gildii przejdzie złoty poziom, każdy członek gildii zostanie obdarowany źródłem magii tego poziomu.

 W przypadku, gdy karta osiągnie 100% złotego poziomu absorbowanie przez nią innych kart wciąż jest możliwe. Wszystkie te wkłady zostaną uwzględnione przy następnym normalnym poziomie.

 Absorbowane karty są rozliczane jako liczba tajemnych esencji. Te tajemne esencje — są tym z czego karty są zbudowane. Mocniejsze karty zawierają więcej tajemnych esencji.

 Skuteczność absorpcji zależy od tego samego starożytnego kanonu, który obowiązuje karty w walce: woda gasi ogień, ogień spala powietrze, powietrze niszczy ziemię i wreszcie ziemia pochłania wodę. Oznacza to, że najszybszym sposobem na poprawę karty ognia jest zasilanie jej kartami powietrza.

 W sekcji statystyk zawsze można sprawdzić ile tajemnej esencji zostało przekazane do karty gildii przez każdego maga.
Korzyści
 Karta gildii pomaga magom w pojedynkach, na arenie, w turnieju, podczas inwazji Urfina, w wojnach gildii oraz na arenie gildii.

 Jeśli karta gildii jest słabsza od Twojej 9 karty w talii walki, wtedy zwiększa ona jedynie Twoje zdrowie. W opisie będzie wtedy znak "Tylko ochrona".

 Jeśli karta gildii posiada większą moc od Twojej 9 karty w talii walki. Wtedy nie tylko zwiększa Twoje zdrowie ale również występuje jako ekstra karta w Twojej talii walki. Znak w opisie będzie wtedy brzmiał "Ochrona i atak".
Lojalność względem Gildii
 Rzeczywista lub skuteczna moc karty gildii może być różna dla poszczególnych magów, ponieważ zależy ona od ich lojalności. Efektywna moc dla każdego gracza jest równa mocy tej karty pomnożonej przez współczynnik jego lojalności.

 Lojalność założyciela gildii to 100% + liczba pełnych dni spędzonych w gildii. Każdy dzień dodaje 1%.

 Lojalność każdego innego członka gildii to 50% + liczba pełnych dni spędzonych w gildii.

 Maksymalna lojalność jest ograniczona do 150%.

 Jeśli opuścisz swoją gildię zdobyta lojalność zostanie natychmiast unieważniona.
Zalecamy przeczytać:
Gildie
O grze Powrót do gry
0.008 sek, 19:57:38
«Mistrzowie Żywiołów» © Overmobile 2014-2019, 16+
Inne gry