Dodatkowe karty
Oprócz talii walki mag może posiadać maksymalnie trzy dodatkowe karty:
— Kartę Gildii (środek);
— Kartę Sojuszu (lewo);
— Kartę Goblina (prawo).
Opis
Karty Gildii znajdziesz w dedykowanym artykule dostępnym
tutaj.
Karta sojuszu jest kartą gildii Twoich sojuszników. Jeśli nie masz sojusznika, nie masz karty sojuszu (to ma sens). Szczegóły znajdują się w
sojuszach gildii.
Poniżej możesz przeczytać o karcie Goblina (mojej karcie).
To kaszka z mlekiem!
— Karta Goblina to karta tymczasowa i może być ona zdobyta tylko na okres jednego tygodnia. (Dobra wiadomość jest taka, że można ją zdobyć co tydzień).
— Karta Goblina jest nieaktywna w Ekspedycjach Gildii oraz w Kampanii.
— Jeśli karta Goblina jest słabsza od dziewiątej karty z Twojej talii walki to tylko zwiększa Twoje zdrowie.
— Jeśli karta Goblina jest silniejsza od dziewiątej karty z talii, to nie tylko zwiększa Twoje zdrowie, ale działa również jako dodatkowa karta w talii walki.
— Karta Goblina może być zdobyta tylko w poniedziałek.
— Moc karty jest uzależniona od Twojej obecnej ligi pojedynków.
— Ta karta przynależy do losowego żywiołu. Nikt nie wie do jakiego żywiołu będzie należała w tym tygodniu.
— Kartę można uzyskać albo poprzez zakup złota (minimum
100 jednorazowo) lub dzięki łapówce danej Goblinowi w postaci
7 000 000 (siedmiu milionów srebra). Nie istnieją inne sposoby.
— Jeżeli gracz kupi jednorazowo
1000 lub więcej złota, może on wraz z kartą otrzymać dodatkowe premie (złoto do skarbca, srebro oraz wzmocnienie doświadczenia).
— Uwaga! W każdy poniedziałek można zdobyć kartę i bonusy tylko raz. Wszystkie następne zakupy przynoszą tylko standardowe premie.
0.012 sek,
12:29:17
«Mistrzowie Żywiołów» © Overmobile 2014-2024, 16+
Inne gry