O grze
Dodatkowe karty
10920
Karta sojusznika
8604
Karta Gildii
4500
6 d 23 g
Oprócz talii walki mag może posiadać maksymalnie trzy dodatkowe karty:
Kartę Gildii (środek);
Kartę Sojuszu (lewo);
Kartę Goblina (prawo).
Opis Karty Gildii znajdziesz w dedykowanym artykule dostępnym tutaj.

Karta sojuszu jest kartą gildii Twoich sojuszników. Jeśli nie masz sojusznika, nie masz karty sojuszu (to ma sens). Szczegóły znajdują się w sojuszach gildii.

Poniżej możesz przeczytać o karcie Goblina (mojej karcie).
To kaszka z mlekiem!
Karta Goblina to karta tymczasowa i może być ona zdobyta tylko na okres jednego tygodnia. (Dobra wiadomość jest taka, że można ją zdobyć co tydzień).
Karta Goblina jest nieaktywna w Ekspedycjach Gildii oraz w Kampanii.
 Jeśli karta Goblina jest słabsza od dziewiątej karty z Twojej talii walki to tylko zwiększa Twoje zdrowie.
 Jeśli karta Goblina jest silniejsza od dziewiątej karty z talii, to nie tylko zwiększa Twoje zdrowie, ale działa również jako dodatkowa karta w talii walki.
Karta Goblina może być zdobyta tylko w poniedziałek.
Moc karty jest uzależniona od Twojej obecnej ligi pojedynków.
Ta karta przynależy do losowego żywiołu. Nikt nie wie do jakiego żywiołu będzie należała w tym tygodniu.
Kartę można uzyskać albo poprzez zakup złota (minimum 100 jednorazowo) lub dzięki łapówce danej Goblinowi w postaci 7 000 000 (siedmiu milionów srebra). Nie istnieją inne sposoby.
Jeżeli gracz kupi jednorazowo 1000 lub więcej złota, może on wraz z kartą otrzymać dodatkowe premie (złoto do skarbca, srebro oraz wzmocnienie doświadczenia).
Uwaga! W każdy poniedziałek można zdobyć kartę i bonusy tylko raz. Wszystkie następne zakupy przynoszą tylko standardowe premie.
Zalecamy przeczytać:
Talia Walki
Karta Gildii
O grze Powrót do gry
0.008 sek, 02:17:27
«Mistrzowie Żywiołów» © Overmobile 2014-2019, 16+
Inne gry