O grze
Ekwipunek
Twoja postać może zostać wyposażona w następujący ekwipunek: cztery miejsca na ubrania i buty z 4 żywiołów, dwa na artefakty. Ekwipunek może posiadać jeden z 6  typów jakości (zwykły, niezwykły, rzadki, epicki, legendarny, mityczny).

Ekwipunek można zdobyć w nagrodach za codzienne zadania, w sklepie ze skrzyniami, w nagrodach diamentowych i skrzyniach noworocznych.

Możesz posiadać nie więcej niż 404 rzeczy (ubrania i buty) i nie więcej niż 404 artefakty (wyłączając użyte rzeczy i artefakty).

Wyposażenie: odzież i buty
Po założeniu każdy przedmiot zwiększa moc KAŻDEJ KARTY SWOJEGO ELEMENTU w talii Walki o wartość zależną od jakości przedmiotu. Poza tym, oczywiście, całkowite HP twojej postaci wzrośnie. Przedmiot można założyć tylko w gnieździe przeznaczonym na ten rodzaj rzeczy. Nie możesz nosić dwóch czapek ani czterech peleryn!

Ważna uwaga: wyposażenie wzmacnia tylko twoje własne karty w talii walki. Wyposażenie nie wpływa na kartę Gildii, kartę Sprzymierzeńca, kartę Goblina ani kartę Zimowego ulepszenia.

Wzrost mocy zależy od jakości przedmiotu:
 przedmiot zwykłe daje +25
 niezwykły: +50
 rzadki: +100
 epicki: +200
 legendarny: +400
 mityczny: +800

Wzmocnienia są sumowane! Na przykład kapelusz ziemi i epickie buty ziemi razem dają +225 do mocy każdej karty ziemi w talii Walki.

Kolejność bonusów: przede wszystkim moc każdej karty talii walki jest zwiększana o premię do wyposażenia, a następnie stosowane są wszystkie premie procentowe: tytuły, kolekcje, premie turniejowe, premie miejsca w Wojnach Gildii itp.

Dodatkowe bonusy za przedmioty
Istnieją różne rodzaje zestawów wyposażenia, które dają dodatkowe bonusy.

1) «Pojedyncza jakość»
Załóż 4 przedmioty o tej samej jakości, a premia każdego przedmiotu wzrośnie o 25%.

Np. Epicki zestaw przedmiotów powietrznych zwiększy każdą kartę powietrza w talii walki o 200 × 1,25 × 4 = 1000.

2) «Szkoła czterech żywiołów»
Załóż 4 przedmioty z 4 różnych żywiołów, a każdy przedmiot zwiększy WSZYSTKIE karty talii walki, niezależnie od ich elementu.

Np. Dwa dowolne epickie i dwa dowolne legendarne przedmioty, gdy są założone, zwiększą moc wszystkich kart talii Walki o 200 × 2 + 400 × 2 = 1200.

Możesz połączyć oba zestawy: „Szkoła czterech żywiołów” o epickiej jakości zwiększy moc WSZYSTKICH kart talii walki o 200 × 1,25 × 4 = 1000!

Artefacts
Jest 5 rodzajów artefaktów: Magiczna włócznia, Magiczna tarcza, Magiczne lustro, Amulet życia i Lalka Voodoo.

Przynoszą one efekty na Arenie, Turnieju i w bitwach masowych gildii.

Nie możesz jednocześnie użyć dwóch artefaktów tego samego typu (np. nie możesz użyć dwóch Magicznych włóczni)!
Magiczna włócznia
Zwiększa zadawane obrażenia. Np. epicka Magiczna włócznia zwiększa obrażenia o 12%. Zwrotne obrażenia nie są zwiększane!
Zwiększenie obrażeń (% mocy kart):
zwykła — 2%
niezwykła — 4%
rzadka — 8%
epicka — 12%
legendarna — 20%
mityczna — 30%
Magiczna tarcza
Absorbuje (zmniejsza) otrzymywane obrażenia. Np. epicka Magiczna tarcza absorbuje 11% otrzymanych obrażeń. Zwrotne obrażenia nie są absorbowane!
Absorbcja obrażeń (% mocy kart przeciwnika):
zwykła — 2%
niezwykła — 3%
rzadka — 7%
epicka — 11%
legendarna — 18%
mityczna — 24%
Magiczne lustro
Częściowo absorbuje, a częściowo odbija otrzymane obrażenia w kierunku osoby je zadającej. Np. epickie Magiczne lustro absorbuje 6% i odbija 6% otrzymanych obrażeń (jako dodatek do zwrotnych obrażeń).
Absorbcja i odbicie obrażeń (% mocy kart przeciwnika):
zwykłe — 1%, 1%
niezwykłe — 2%, 2%
rzadkie — 4%, 4%
epickie — 6%, 6%
legendarne — 9%, 9%
mityczne — 12%, 12%
Amulet życia
Wskrzesza maga po jego śmierci z x% jego maksymalnego HP. Np. epicki Amulet życia wskrzesza maga z 12% jego max HP. Działa tylko raz w trakcie bitwy.
HP po wskrzeszeniu (% max HP):
zwykły — 2%
niezwykły — 4%
rzadki — 8%
epicki — 12%
legendarny — 20%
mityczny — 30%
Lalka Voodoo
Mag po śmierci rzuca urok na swojego zabójcę: zmniejszając mu obecne HP o X% jego max HP. Np. epicka Lalka Voodoo rzuca urok zabierając przeciwnikowi 6% jego max HP. Działa tylko raz podczas bitwy.
Zmniejszenie HP (% max HP przeciwnika):
zwykła — 1%
niezwykła —2%
rzadka — 4%
epicka — 6%
legendarna — 9%
mityczna — 12%

Jeżeli jesteś wyposażony zarówno w Amulet życia jak i Lalkę Voodoo, wtedy, gdy Twoje HP za pierwszym razem osiągnie zero - Amulet życia zadziała, a kiedy HP osiągnie zero po raz drugi - zadziała Lalka Voodoo.
Konstruktor odzieży
Wybierz niepotrzebne rzeczy i artefakty i zmień je! Za niewielką opłatą, zrobię Ci nową rzecz!
Jeśli masz niepotrzebne rzeczy lub artefakty, możesz zmienić je na silniejsze. Aby to zrobić musisz wziąć kilka rzeczy tego samego typu i tej samej jakości oraz zapłacić za pracę konstruktora. Im wyższa jakość zmienianych przedmiotów tym cięższa i droższa praca.

Zasady przemian:
4 zwykłe przedmioty + 5 = 1 niezwykły przedmiot
5 niezwykłych przedmiotów + 50 = 1 rzadki przedmiot
6 rzadkich przedmiotów + 500 = 1 epicki przedmiot
7 epickich przedmiotów + 5000 = 1 legendarny przedmiot
8 legendarnych przedmiotów + 50 000 = 1 mityczny przedmiot
Żywioł zmienianego przedmiotu zależy od żywiołu elementów pierwotnych. Prawdopodobieństwo określonego żywiołu jest w bezpośrednim stosunkiem żywiołów elementów zmienianych.

Przykłady:
— zmieniając 4 zwykłe przedmioty ognia, masz gwarancję, że za nie otrzymasz 1 niezwykły przedmiot ognia.
— zmieniając 2 zwykłe przedmioty ognia i 2 zwykłe przedmioty ziemi, otrzymasz niezwykły przedmiot ognia z prawdopodobieństwem 50% lub niezwykły przedmiot ziemi z prawdopodobieństwem 50%.
— zmieniając 4 przedmioty z 4 różnych żywiołów, otrzymasz niezwykłe przedmioty jednego z czterech żywiołów z prawdopodobieństwem 25% każdego z nich.

Artefakty nie przynależą do żadnego żywiołu, mogą więc być mieszane podczas przemiany. Np., Magiczna włócznia może być zmieniona razem z Lalką Voodoo lub Amuletem życia. Rodzaj otrzymanego artefaktu zależy od typów użytych przedmiotów. Prawdopodobieństwo otrzymania określonego typu przedmiotu leży w bezpośrednim stosunku do rodzajów zmienianych elementów.
Zalecamy przeczytać:
Talia bojowa
Dodatkowe karty
O grze Powrót do gry
0.008 sek, 10:31:00
«Mistrzowie Żywiołów» © Overmobile 2014-2021, 16+
Inne gry