Więcej o magii Smoka
Niezbędne wyjaśnienia dotyczące smoczej magii!
1) Nominalna moc magicznej karty Smoka zależy od jej poziomu. Poziom można poprawić poprzez absorbcję kart oraz przez złoto.
Np. Smoczy Płomień(lub Wir/Tornado/Skalny deszcz/Pożar lasu) na 90 lvl ma moc nominalną
6260.
2) Mistrzostwo smoka jest stosowane do mocy nominalnej w procentach.
Np. mając 50 mistrzostwa smoka, moc twojej magii wyniesie
6260 x 0.50 = 3130
Dlatego bardzo ważne jest, aby trenować mistrzostwo swojego smoka!
3) «Wielbiciele smokóws», «Podstawy magii smoków» and «Smocza magia uzdrawiania» zwiększają złośliwość smoków o 10 punktów.
W powyższym przykładzie:
Mistrzostwo = 50 + 10 + 10 = 70, więc moc magii wynosi
6260 х 0.70 = 4382
4) Kolekcja «Poskramiacze smoków» podwaja moc Smoczego Płomienia (ale nie wpływa na żadną magię żywiołów).
W naszym przykładzie moc Smoczego Płomienia wyniesie
4382 х 2 = 8764
Moc magii po powyższych obliczeniach zobaczysz w swojej Talii walki i w profilach innych graczy!
5) Premie żywiołów w turniejach i wojnach gildii są zależne od magii smoka w żywiole.
Np. Wir na poziomie 90, przy całkowitym mistrzostwie 70, w turnieju z 15% premią do wody będzie miał moc
4382 x 1,15 = 5039
Smoczy Płomień jest pozbawiony żywiołu, więc premie żywiołów nie mają do niego zastosowania.
6) W zależności od karty obronnej przeciwnika, w walce podstawowa magia Smoka może zadać obrażenia równe połowie jej mocy, całej jej mocy lub półtorej jej mocy.
Smoczy Płomień jest pozbawiony żywiołów, więc zawsze zadaje obrażenia równe jego sile.
7) Magia lecznicza jednocześnie zadaje obrażenia wrogowi i leczy używającego jej maga zgodnie z zasadą interakcji żywiołów.
W poniższym przykładzie, po trafieniu przez «Tropikalna ulewa» (prawa karta) zostanie uszkodzona 2442 х 1.5 = 3663
Gracz przywróci taką samą ilość zdrowia.
0.012 sek,
12:09:38
«Mistrzowie Żywiołów» © Overmobile 2014-2024, 16+
Inne gry